«Πουλήστε την τρύπα, όχι το τρυπάνι».

«Πουλήστε την τρύπα, όχι το τρυπάνι».

Blog

Με αυτή τη φράση ο Θίοντορ Λέβιτ, καθηγητής marketing στο Harvard University, στο άρθρο του Marketing Myopia, εξήγησε όλη την ουσία του marketing!

Συχνά, οι εταιρείες εστιάζουν τόσο πολύ στα χαρακτηριστικά του προϊόντος που ξεχνούν να επικεντρωθούν στην αξία που προσφέρει στον καταναλωτή.

Ο κόσμος όμως δεν θέλει να αγοράσει κάτι απλώς επειδή είναι καλό, όμορφο, μοντέρνο ή καινοτόμο.

Αγοράζει προϊόντα που του προσφέρουν κάτι παραπάνω. Μία ιδέα, μία αξία, ένα συναίσθημα.

Οι καταναλωτές:

Όπως διαπιστώσατε, η μεγαλύτερη αλήθεια του marketing προέρχεται από μια απλή, αλλά βαθιά συνειδητοποίηση:

"να πουλάτε την εμπειρία, όχι το προϊόν".

Όταν πωλείτε την τρύπα και όχι το τρυπάνι, δεν προωθείτε ένα εργαλείο, αλλά τη δυνατότητα να δημιουργήσει κάποιος κάτι νέο, να εκφραστεί και να καταφέρει τους στόχους του.

Είναι η εμπειρία της δημιουργίας και της ικανοποίησης. Αυτό πουλάει.

provlithite.jpg

 

Το μήνυμά μας

Το να κατανοήσετε τις ανάγκες, τις επιθυμίες και τις αξίες του κοινού σας είναι καθοριστικό για την επιτυχία της επιχείρησής σας.

Αναδεικνύοντας πώς το προϊόν σας μπορεί να βελτιώσει τη ζωή τους και να εκπληρώσει τους στόχους τους, ξεπερνάτε την απλή ξέρη πώληση.

Με αυτό τον τρόπο το κοινό ταυτίζετε μαζί σας και έτσι αποκτάτε περισσότερους και πιστούς πελάτες.  

Με εκτίμηση

η Ομάδα Agoranet.gr

 

Εάν θέλετε να συζητήσουμε λύσεις προβολής και προώθησης που ταιριάζουν στην επιχείρηση σας στείλτε μας το αίτημά σας

{convertforms 1}

Εκτύπωση