Εκπτωτικά Κουπόνια & Δωροεπιταγές - Τρόποι να κερδίσεις νέους πελάτες.

Εκπτωτικά Κουπόνια & Δωροεπιταγές - Τρόποι να κερδίσεις νέους πελάτες.

Είδη Κουπονιών και Δωροεπιταγών: Ένα Ισχυρό Εργαλείο Μάρκετινγκ

Τα εκπτωτικά κουπόνια και οι δωροεπιταγές αποτελούν μια αποτελεσματική στρατηγική προσέλκυσης πελατών. Υπάρχουν τρεις βασικοί τύποι:

  • Έκπτωση ποσοστού (π.χ., -20% σε ένα προϊόν)
  • Έκπτωση ποσού (π.χ., -5€ για αγορές άνω των 50€)
  • Δώρο με αγορές συγκεκριμένης αξίας

Ανάλογα με την περίοδο ή τον στόχο της επιχείρησης, κάθε τύπος κουπονιού μπορεί να χρησιμοποιηθεί για να αυξήσει την κίνηση στο κατάστημα, με την ελπίδα ότι οι πελάτες θα αγοράσουν επιπλέον προϊόντα.

coupon2a.jpg


Γιατί τα Κουπόνια Είναι πιο Αποδοτικά από τα Φυλλάδια

Τα κουπόνια προσφέρουν δύο σημαντικά πλεονεκτήματα:

  1. Χαμηλότερο κόστος: Η εκτύπωση ενός κουπονιού είναι πιο οικονομική σε σχέση με ένα διαφημιστικό φυλλάδιο, επιτρέποντας τη δημιουργία διαφορετικών προσφορών στην ίδια τιμή.
  2. Υψηλότερη ανταπόκριση: Οι πελάτες τείνουν να ανταποκρίνονται άμεσα σε προσφορές που περιλαμβάνονται σε κουπόνια, καθώς τους δίνουν ένα ξεκάθαρο οικονομικό όφελος. Ακόμη και αν δεν τα χρησιμοποιήσουν οι ίδιοι, μπορεί να τα δώσουν σε φίλους ή συγγενείς που ενδιαφέρονται.

coupon1a.jpg

Σε αντίθεση με τα φυλλάδια, όπου οι προσφορές συχνά "χάνονται" μέσα σε πλήθος πληροφοριών, ένα κουπόνι δίνει άμεσα την αίσθηση του κέρδους. Για παράδειγμα, μια προωθητική ενέργεια του τύπου "Ελάτε να γνωρίσετε τη νέα μας συλλογή και κερδίστε μια δωροεπιταγή!" δημιουργεί μεγαλύτερο κίνητρο για τον καταναλωτή να επισκεφθεί το κατάστημα.


Στατιστικά που Επιβεβαιώνουν τη Δύναμη των Κουπονιών

  • Το 93% των καταναλωτών χρησιμοποιεί κουπόνια τουλάχιστον μία φορά τον χρόνο.
  • Μια προσφορά "50% περισσότερο προϊόν" ισοδυναμεί με έκπτωση 33%.
  • Οι συνδυαστικές προσφορές (πακέτα προϊόντων) αυξάνουν τον τζίρο κατά 73%.
  • Οι καταναλωτές προτιμούν μια προσφορά "1+1 δώρο" από μια απλή έκπτωση 50%.
  • 7 στους 10 πελάτες που λαμβάνουν κουπόνι ανταποκρίνονται μέσα σε μία εβδομάδα.

Τα κουπόνια, λοιπόν, δεν είναι απλώς μια διαφημιστική τακτική, αλλά ένα ισχυρό εργαλείο αύξησης των πωλήσεων και ενίσχυσης της σχέσης με τους πελάτες.

Επικοινωνήστε μαζί μας σήμερα κιόλας στο Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. ή συμπληρώστε την παρακάτω φόρμα επικοινωνίας να σας δώσουμε περισσότερες ιδέες για το πώς μπορείτε να δημιουργήστε μια στρατηγική προσφορών με κουπόνια και να φέρετε τον κόσμο στο κατάστημα σας.

 


Εκτύπωση   Email