Γιατί οι διαφημίσεις σας δεν αποδίδουν καλά;

Γιατί οι διαφημίσεις σας δεν αποδίδουν καλά;

Ένα από τα πιο συχνά προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι περισσότερες επιχειρήσεις είναι ότι οι διαφημίσεις τους δεν πουλάνε και δεν φέρνουν πελάτες όπως θα περίμεναν.

Το διαφημιστικό budget ροκανίζεται συνεχώς και εσείς αισθάνεστε όλο και περισσότερο απογοητευμένοι και αβοήθητοι.

Αποφασίζετε να επενδύσετε περισσότερα, μπας και γυρίσει το παιχνίδι, αλλά στο τέλος διαπιστώνετε ότι η κατάσταση χειροτερεύει κι άλλο.

Γιατί οι Διαφημίσεις σας δεν αποδίδουν καλά:

Υπάρχουν διάφοροι λόγοι για τους οποίους οι διαφημίσεις σας δεν αποδίδουν καλά. Μερικούς από τους πιο σημαντικούς είναι οι εξής:

 

1. Δεν έχει γίνει σωστή στόχευση κοινού. 

  • Αν δεν ξέρετε σε ποιον απευθύνεστε, πώς είναι δυνατόν να δημιουργήσετε ένα μήνυμα που να έχει απήχηση; Η κατανόηση του κοινού σας αποτελεί το θεμέλιο λίθο κάθε επιτυχημένης διαφημιστικής εκστρατείας.

2. Δεν είναι αρκετά ελκυστικές.

  • Αν το περιεχόμενο των διαφημίσεών σας είναι γενικό και αδιάφορο τότε οι καταναλωτές θα τις αγνοήσουν. Για να τραβήξετε την προσοχή τους, θα πρέπει οι διαφημίσεις να είναι απλές, μοναδικές, ελκυστικές και να παρέχουν μια ξεκάθαρη πρόταση αξίας.

3. Επιλέγετε λάθος μέσο και χρόνο προβολής. 

  • Εάν διαφημίζετε σε ώρες που το κοινό-στόχος σας είναι λιγότερο πιθανό να τις δει ή σε μέρη όπου είναι λιγότερο πιθανό να τις προσέξει, τότε απλά πετάτε τα χρήματά σας. Επιλέξτε το σωστό κανάλι επικοινωνίας και τις ώρες που το κοινό σας «συχνάζει» σε αυτό για να αυξήσετε τις μετατροπές.

66666666.jpg

4. Δεν υπάρχει ξεκάθαρο Call to Action

  • Χωρίς ξεκάθαρο και σαφές CTA, μια διαφήμιση αφήνει τους πιθανούς πελάτες να αναρωτιούνται τι πρέπει να κάνουν στη συνέχεια, οδηγώντας σε χαμηλά ποσοστά μετατροπής. Ζητήστε από το κοινό σας να προβεί σε μια συγκεκριμένη ενέργεια, όπως η επίσκεψη στην ιστοσελίδα σας ή η αγορά του προϊόντος σας.

5. Καμία ανάλυση δεδομένων. 

  • Δεν υπάρχει καμία δικαιολογία για να μην παρακολουθείτε την απόδοση των διαφημίσεών σας. Οι αναλύσεις παρέχουν ανεκτίμητες πληροφορίες σχετικά με το τι λειτουργεί και τι όχι. Αν μια διαφήμιση δεν αποδίδει, διορθώστε τη ή σταματήστε τη.

 

Συμπέρασμα - το μήνυμα μας

Οι καταναλωτές σήμερα είναι έξυπνοι και απαιτητικοί. Είναι σημαντικό να θυμάστε ότι η αποτελεσματική διαφήμιση έχει να κάνει με τη δημιουργία ουσιαστικών συνδέσεων με το κοινό σας, την παροχή αξίας και την έμπνευση για δράση.

Αν οι διαφημίσεις σας δεν πουλάνε και δεν φέρνουν πελάτες, ήρθε η ώρα να επανεξετάσετε την τακτική σας.

Επιλέξτε προσεκτικά το κοινό-στόχο, το περιεχόμενο των διαφημίσεών σας, τη στρατηγική σας και τις συνολικές διαφημιστικές επιλογές σας.

Η ομάδα της Agoranet.gr

Υ.Γ. Εάν θέλετε να συζητήσουμε λύσεις προβολής και προώθησης που ταιριάζουν στην επιχείρηση σας - καλέστε μας στο 2751068854 και θα σας προτείνουμε τα διαφημιστικά προϊόντα που είναι ιδανικά για εσάς. Ενναλακτικά επικοινωνήστε μαζί μας εδώ ή μάθετε περισσότερα εδώ.

 

logo_agoranet_.png


Εκτύπωση   Email