Με αυτή τη φράση ο Θίοντορ Λέβιτ, καθηγητής marketing στο Harvard University, στο άρθρο του Marketing Myopia, εξήγησε όλη την ουσία του marketing!
Συχνά, οι εταιρείες εστιάζουν τόσο πολύ στα χαρακτηριστικά του προϊόντος που ξεχνούν να επικεντρωθούν στην αξία που προσφέρει στον καταναλωτή.
Ο κόσμος όμως δεν θέλει να αγοράσει κάτι απλώς επειδή είναι καλό, όμορφο, μοντέρνο ή καινοτόμο.
Αγοράζει προϊόντα που του προσφέρουν κάτι παραπάνω. Μία ιδέα, μία αξία, ένα συναίσθημα.
Οι καταναλωτές:
- Δεν αγοράζουν μία Mercedes επειδή είναι ένα πολύ καλό αυτοκίνητο, αλλά για την αίσθηση ελευθερίας και πολυτέλειας ή για το πρεστίζ.
- Ούτε αγοράζουν ένα ρολόι Rolex για να βλέπουν την ώρα, αλλά επειδή αποτελεί σύμβολο κομψότητας και καταξίωσης.
- Επίσης δεν αγοράζουν ένα ζευγάρι παπούτσια Nike για να πάνε για τρέξιμο, αλλά επειδή θέλουν να ανήκουν στην ελίτ που κυνηγούν τους στόχους τους.
- Τέλος δεν αγοράζουν ένα κινητό iPhone για την κάμερα ή τον καινοτόμο σχεδιασμό, αλλά επειδή τους προσδίδει κύρος, αναγνώριση και ταυτίζονται με τις ιδέες της εταιρείας.
Όπως διαπιστώσατε, η μεγαλύτερη αλήθεια του marketing προέρχεται από μια απλή, αλλά βαθιά συνειδητοποίηση:
"να πουλάτε την εμπειρία, όχι το προϊόν".
Όταν πωλείτε την τρύπα και όχι το τρυπάνι, δεν προωθείτε ένα εργαλείο, αλλά τη δυνατότητα να δημιουργήσει κάποιος κάτι νέο, να εκφραστεί και να καταφέρει τους στόχους του.
Είναι η εμπειρία της δημιουργίας και της ικανοποίησης. Αυτό πουλάει.
Το μήνυμά μας
Το να κατανοήσετε τις ανάγκες, τις επιθυμίες και τις αξίες του κοινού σας είναι καθοριστικό για την επιτυχία της επιχείρησής σας.
Αναδεικνύοντας πώς το προϊόν σας μπορεί να βελτιώσει τη ζωή τους και να εκπληρώσει τους στόχους τους, ξεπερνάτε την απλή ξέρη πώληση.
Με αυτό τον τρόπο το κοινό ταυτίζετε μαζί σας και έτσι αποκτάτε περισσότερους και πιστούς πελάτες.
Με εκτίμηση
η Ομάδα Agoranet.gr
Εάν θέλετε να συζητήσουμε λύσεις προβολής και προώθησης που ταιριάζουν στην επιχείρηση σας στείλτε μας το αίτημά σας