Πολλές μικρές επιχειρήσεις δηλώνουν απογοητευμένες από την προσπάθειά τους να αξιοποιήσουν τις αυξανόμενες δυνατότητες των ψηφιακών προϊόντων και του Internet. Η απογοήτευση αυτή δεν έρχεται από την δυνατότητα της διαδικτυακής διαφήμισης να καλύψει τις ανάγκες τους, αλλά από δήθεν επαγγελματίες που έπεσαν στον δρόμο τους προς την προσπάθειά τους αυτή.
Τελικά σε ποιόν θα πρέπει να εμπιστευτείς την διαφημιστική σου προβολή;
Ας δούμε μερικά tips που πρέπει να προσέξει μια επιχείρηση στην επιλογή του Digital συνεργάτη της:
- Επέλεξε συνεργάτες που έχουν νομική υπόσταση και τιμολογούν νόμιμα τις υπηρεσίες που προσφέρουν.
- Ζήτα πάντα συμβάσεις που αναγράφουν τους όρους της παροχής των υπηρεσιών τους.
- Ζήτα πάντα πρόσβαση στα στοιχεία του διαφημιστικού σου λογαριασμού. Οι σοβαρές εταιρείες δεν φοβούνται την διαφάνεια.
- Έλεγχε πως οτιδήποτε δημιουργείται για λογαριασμό σου είναι στο όνομά σου και έχεις πρόσβαση (Domain Names, Facebook Pages).
- Μην σε τυφλώνουν οι ωραίοι τίτλοι! Ζήτησε portfolio και δείγματα πελατείας και αξιολογήστε τα.
- Να ξέρεις ότι οι επαγγελματίες πληρώνονται για τις υπηρεσίες τους , για αυτό άλλωστε και μπορούν να διασφαλίσουν την βιωσιμότητά τους και να είναι για εσένα και αύριο εκεί. Εάν ψάχνεις το φτηνό, ετοιμάσου να το πληρώσεις αρκετά ακριβά υποθηκεύοντας το μέλλον της επιχείρησής σου.
Δες την ψηφιακή σου προβολή όχι σαν κόστος, αλλά σαν μια μεσοπρόθεσμη επένδυση για την επιχείρηση σου που απαιτεί συνεργάτες έμπειρους και ικανούς να καταλάβουν τις ανάγκες σου και να φέρνουν αποτελέσματα!