Πόσες φορές απογοητεύεσαι, όταν δεν είσαι στα πρώτα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης, ενώ ένας χρήστης ψάχνει για τις υπηρεσίες και τα προϊόντα σου;
Πόσες φορές αναρωτιέσαι ποια στρατηγική ακολουθούν οι ανταγωνιστές σου και σε κερδίζουν;
Πόσες φορές αναρωτιέσαι γιατί, ενώ έχεις «χτίσει» ένα website με πλούσιο περιεχόμενο, δεν έχεις τα ιδανικά αποτελέσματα; Μήπως αυτό δεν είναι, πάντα, αρκετό;
Χρησιμοποίησε αυτά τα 7 μυστικά για να βελτιστοποιήσεις την ιστοσελίδα σου ως προς τις μηχανές αναζήτησης, έτσι ώστε να καταφέρεις να απολαμβάνεις τις πρώτες θέσεις στην κατάταξη των αποτελεσμάτων κατά την αναζήτηση των χρηστών.
1.) Φτιάξε ένα ''θησαυρό'' από λέξεις κλειδιά χρησιμοποίησε το εργαλείο της Google, το Google Keyword Planner για να βρείς τις λέξεις με τις οποίες οι χρήστες αναζητούν τις υπηρεσίες που προσφέρεις!
2.) Βελτιστοποίησε την σελίδα σου! Πρόσθεσε τις κατάλληλες λέξεις κλειδιά στον κώδικα της σελίδας σου και συγκεκριμένα στα εξής: Website Title, Pages Titles, Meta Title & Meta Description tags.
3.) Διατήρησε το περιεχόμενο της σελίδας σου φρέσκο και ανανεωμένο! Παράδειγμα: Μοιράσου συμβουλές όπως εδώ εμεις, Μοιράσου τα νέα του κλάδου σου, Επικοινώνησε σημαντικά στοιχεία για την επιχείρησή σου κ.α.
4.) Χτίσε την Προβολή σου Online μέσω των Επαγγελματικώ Καταλόγων Τοπικής Στόχευσης! Με μια καταχώρηση στο Agoranet.gr αποκτάς άμεσα αναγνωρισημότητα & επιπλέον προσθέτεις αξία στην ιστοσελίδα σου. Δώσε κίνητρο στους πελάτες σου να μοιραστούν την εμπειρία τους γράφοντας σχόλια.
5.) ''Συνδέσου'' με αξιόπιστες πηγες περιεχομένου! Τα Links από άλλα sites ειδικά αυτά που απολαμβάνουν μεγάλης αποδοχής από τις μηχανές αναζήτησης όπως η Google, δείχνουν ότι η σελίδα σου είναι χρήσιμο περιεχόμενο.
6.) Γίνε πιο κοινωνικός στα Social Media! Φτιάξε το Επαγγελματικό σου προφίλ, χρησιμοποίησε όλα τα σχετικά με το αντικείμενό σου δίκτυα π.χ. Facebook, Twitter, Instagram κ.α. Μοιράσου με τους χρήστες σου τα blog σου τα νέα σου και οτιδήποτε μπορεί να τους φανεί χρήσιμο και ενδιαφέρον.
7.) Γίνε προσβάσιμος από όλες τις συσκευές Εύκολα! Αν για παράδειγμα η ιστοσελίδα σου είναι βελτιστοποιημένη για κινητές συσκευές τότε η Google δίνει προτεραιότητα στο δικό σου περιεχόμενο, όταν ο χρήστης ψάξει από κινητό τηλέφωνο.