5 Digital Tips Για Συνεργεία Αυτοκινήτων
Είναι αλήθεια ότι τα τελευταία χρόνια, με τη δυναμική είσοδο του internet, αλλά και με την αυξανόμενη χρήση των mobile συσκευών, οι αναζητήσεις για συνεργεία αυτοκινήτων αυξήθηκαν.
Σύμφωνα με τη Google οι αναζητήσεις στην Ελλάδα για συνεργεία αυτοκινήτων, αυξήθηκαν μέσα σε 5 χρόνια κατά 43%
Στο παρακάτω γράφημα, βάσει των πληροφοριών που παρέχει η Google σχετικά με αναζητήσεις που γίνονται στην Ελλάδα τα τελευταία 5 χρόνια για συνεργεία αυτοκινήτων, μπορεί εύκολα κανείς να διαπιστώσει ότι από το 2014, (+ 43%), και πλέον έχει σταθεροποιηθεί, δείχνοντας την τάση ότι ο κλάδος δεν γνωρίζει καμία ύφεση σε επίπεδο ζήτησης των καταναλωτών.
Πηγή: Google
Αν ανήκεις στους επιχειρηματίες που δραστηριοποιούνται στον κλάδο των συνεργείων αυτοκινήτων, εδω θα βρεις 5 Digital tips, τα οποία είναι εξατομικευμένα πάνω στις υπηρεσίες που προσφέρεις και στοχευμένα, ώστε να απευθυνθείς στο σωστό κοινό.
#1 Παρουσία σε έναν ηλεκτρονικό κατάλογο (Business Directory)
9 στους 10 χρήστες επιλέγουν να κάνουν click σε ένα από τα αποτελέσματα που βρίσκεται στην 1η σελίδα της Google, όταν πραγματοποιούν μια αναζήτηση.
Όπως θα παρατηρήσεις, στις πρώτες θέσεις για χιλιάδες ερωτήματα αναζήτησης επιχειρήσεις και άλλες πληροφορίες, βρίσκονται ηλεκτρονικοί κατάλογοι, που στην πλειοψηφία τους παρέχουν διαφημιστικές λύσεις για επιχειρήσεις.
Είναι σημαντικό λοιπόν η επιχείρησή σου να βρίσκεται σε έναν ηλεκτρονικό κατάλογο επιχειρήσεων, όπως ο Agoranet.gr, μέσω μίας επιχειρηματικής καταχώρησης, η οποία μπορεί να περιλαμβάνει πληροφορίες όπως διεύθυνση, τηλέφωνο, προσφορές, χάρτης, εικόνες και άλλα.
Έτσι, ακόμα και αν δεν διαθέτεις ιστοσελίδα ή αν η ιστοσελίδα σου δεν εμφανίζεται στις πρώτες θέσεις αποτελεσμάτων για αναζητήσεις όπως “συνεργεία αυτοκινήτων”, μπορείς εύκολα να αποκτήσεις τη δική σου καταχώρηση, όπου οι ενδιαφερόμενοι θα μπορούν να βρουν την επιχείρησή σου γρήγορα μετά την αναζήτησή τους, λόγω της υψηλής κατάταξης στα αποτελέσματα της Google.
2 Προσθήκη σελίδας προσφορών στην ιστοσελίδα σου
Η λέξη “προσφορά” δεν θα μπορούσε να μη συνοδεύει τη φράση – κλειδί “συνεργεία αυτοκινήτων”.
Είναι αρκετές οι αναζητήσεις των χρηστών που ψάχνουν “συνεργεία αυτοκινήτων προσφορές”, κ.ά.
Αυτές οι αναζητήσεις αποτελούν μια μεγάλη ευκαιρία για την επιχείρησή σου να προσελκύσει ενδιαφερόμενους οι οποίοι αναζητούν καλύτερες τιμές στην αγορά.
Αυτό που μπορείς να κάνεις είναι να προσθέσεις μια σελίδα με τίτλο Προσφορές στην ιστοσελίδα σου.
Είναι σημαντικό αυτή η σελίδα να είναι βελτιστοποιημένη για τις μηχανές αναζήτησης, προκειμένου να εμφανίζεσαι όσο το δυνατόν πιο ψηλά στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Έτσι, οι χρήστες θα μπορούν πολύ εύκολα και γρήγορα να βρουν τις προσφορές της επιχείρησής σου.
Επίσης, στην σελίδα καλό θα ήταν να υπάρχει μια φόρμα εκδήλωσης ενδιαφέροντος για κάποια προσφορά ή κάποιο κουμπί το οποίο παραπέμπει σε άμεση επικοινωνία, όπως η αποστολή ενός email ή η τηλεφωνική επικοινωνία.
#3 Τοπική διαφήμιση στα social media
Ανάλογα με την περιοχή που εξυπηρετείς, μπορείς πάντα να φτάσεις στο κοινό σου πριν αυτό σε χρειαστεί.
Το να διαφημίσεις την επιχείρησή σου μέσω των social media, σε τοπικό πάντα επίπεδο είναι ένας έξυπνος τρόπος να γνωστοποιήσεις πληροφορίες για το συνεργείο σου στους χρήστες που μένουν σε κοντινή απόσταση, ώστε, όταν χρειαστούν κάποιο service να έρθουν κατευθείαν σε εσένα.
Είναι σημαντικό για τους καταναλωτές ότι, όταν παραστεί κάποια ανάγκη, στη συγκεκριμένη περίπτωση για τη μηχανή ή το αυτοκίνητό τους, υπάρχει πάντα σε κοντινή απόσταση μια επιχείρηση η οποία μπορεί να τους εξυπηρετήσει.
Εδώ είναι σημαντικό να τονίσουμε τη σημασία της ύπαρξης των κριτικών, καθώς ταυτόχρονα με την αναζήτηση, οι χρήστες δίνουν μεγάλη βαρύτητα στις κριτικές άλλων χρηστών που εξυπηρετήθηκαν από το συγκεκριμένο συνεργείο.
Τέλος, είναι εξίσου σημαντική όχι μόνο η προσέλκυση νέων πελατών, αλλά και το χτίσιμο καλών σχέσεων, προκειμένου οι πελάτες να μείνουν ικανοποιημένοι και να γίνουν μόνιμοι.
#4 Περιγραφή των υπηρεσιών που προσφέρεις στην ιστοσελίδα σου
Πληροφορίες, όπως: μάρκες λαδιών τις οποίες εμπορεύεται το συνεργείο, μάρκες αυτοκινήτων τις οποίες εξυπηρετεί το συνεργείο, τύποι λαδιών, τιμή κ.ά., είναι πληροφορίες οι οποίες κάνουν τον καταναλωτή να νιώσει ασφάλεια, και ότι έχει πάρει όλες τις πληροφορίες που αναζητεί.
Επομένως, πείθεται ότι θα αφήσει το αυτοκίνητό του στα χέρια ειδικών, οι οποίοι μοιράζονται την εξειδίκευσή τους με τον πελάτη και είναι έτοιμοι να τον εξυπηρετήσουν.
Ο Agoranet.gr, διαθέτει εξειδικευμένο τμήμα κειμενογράφησης, το οποίο, σε συνεργασία με τον επιχειρηματία, δημιουργεί εξατομικευμένο περιεχόμενο βάσει των υπηρεσιών που παρέχει η επιχείρηση, φτάνοντας κάθε στοιχείο που την κάνει να ξεχωρίζει από τον ανταγωνισμό.
#5 Βελτιστοποίηση στις μηχανές αναζήτησης ανά μάρκα και είδος υπηρεσίας
Μια άλλη τάση που κυριαρχεί στις αναζητήσεις για συνεργεία αυτοκινήτων, είναι η αναφορά της μάρκας του οχήματος ή του είδους που προστίθεται στη φράση – κλειδί.
Για παράδειγμα, αναζητήσεις, όπως “συνεργείο αυτοκινήτων ford”, “αλλαγή φίλτρου βενζίνης σε συνεργείο αυτοκινήτων”, “service lancia συνεργείο”, είναι πολύ συνηθισμένες ανάμεσα στους καταναλωτές.
Επομένως, είναι σημαντικό η ιστοσελίδα σου να είναι βελτιστοποιημένη όχι μόνο για γενικές λέξεις κλειδιά, όπως “συνεργείο αυτοκινήτων”, “service αυτοκινήτων” κ.ά., αλλά και για μάρκες και είδη υπηρεσιών.
Αυτό σημαίνει ότι η ιστοσελίδα σου θα εμφανίζεται σε μια πληθώρα αναζητήσεων που πραγματοποιούνται από τους χρήστες, χωρίς να χάνεις ίσως δυνητικούς πελάτες οι οποίοι ζητούν κάτι πιο συγκεκριμένο.
Επιπλέον, για λέξεις κλειδιά στις οποίες δεν εμφανίζεται η ιστοσελίδα σου στις υψηλές θέσεις, μπορείς να αποκτήσεις παρουσία στη μηχανή αναζήτησης της Google μέσω των διαφημίσεων του Google Ads.
Ανάλογα με το τι αξία έχει η κάθε λέξη κλειδί για την επιχείρησή σου, μπορείς να επιλέξεις τις λέξεις κλειδιά που θέλεις να εμφανίζεσαι, χωρίς να χάνει επισκεψιμότητα η ιστοσελίδα σου.
Συνοψίζοντας
Ο ανταγωνισμός στον κλάδο των συνεργείων οχημάτων είναι μεγάλος και η ζήτηση των καταναλωτών αμείωτη.
Η δυνατότητα του καταναλωτικού κοινού να αξιολογεί και να μοιράζεται την εμπειρία του με τον υπόλοιπο διαδικτυακό κόσμο είναι βαρόμετρο της επιτυχίας μιας επιχείρησης, τόσο σε online, όσο και σε φυσικό επίπεδο.
Ο συνδυασμός της online παρουσίας με την offline εξυπηρέτηση είναι καταλύτης, προκειμένου η επιχείρηση να πάρει προβάδισμα έναντι των ανταγωνιστών της.
Ο Agoranet.gr , έχοντας αναλάβει την online προβολή πάνω απο 600 επιχειρήσεων, γνωρίζει ποια είναι τα στοιχεία στα οποία θα πρέπει να επενδύσει ένα συνεργείο, προκειμένου να αυξήσει την κερδοφορία του, αλλά και την αναγνωρισιμότητά του σε τοπικό επίπεδο.
Agoranet.gr Team