Κανένας υποψήφιος πελάτης δεν επισκέπτεται ένα site τοπικής επιχείρησης για να περάσει το χρόνο του, ψάχνει να βρει πληροφορίες που θα τον οδηγήσουν να πάρει μία απόφαση αγοράς. Τι πρέπει όμως να περιέχει το site μιας τοπικής επιχείρησης;
1. Όνομα – Διεύθυνση - Τηλέφωνο
Τα τρία πιο σημαντικά στοιχεία περιεχομένου που πρέπει να έχει το site σου: το όνομα της εταιρείας σου, τη διεύθυνσή σου και τον αριθμό τηλεφώνου σου. Βεβαιώσου ότι είναι σε εμφανές σημείο και όχι σε κάποια εικόνα που μπορεί να μην φορτώσει για οποιοδήποτε λόγο ή σε μορφή όπως το Flash.
Βάλε αυτές τις πληροφορίες στην Κεντρική σελίδα, στο επάνω μέρος της σελίδας “Επικοινωνήστε μαζί μας”, καθώς και στο footer όλου του website για να μπορεί κανείς να τις εντοπίσει άμεσα.
2. Ξεκάθαρη πληροφόρηση στην Κεντρική σελίδα
Η κεντρική σελίδα του website σου πρέπει να απευθύνεται τόσο σε όσους βιάζονται να βρουν πληροφορίες όσο και σε όσους θέλουν να κάνουν έρευνα, άρα χρειάζονται περισσότερες λεπτομέρειες.
Για τους πρώτους, η κεντρική σελίδα θα πρέπει να δίνει πληροφορίες ώστε να κατανοήσουν εύκολα την επιχείρησή σου και να επικοινωνήσουν μαζί σου.
Για τους δεύτερους, η αρχική σελίδα θα πρέπει να προσφέρει εύκολη πλοήγηση, περιεχόμενο που βασίζεται στο τι θα ήθελε να μάθει ο καταναλωτής και παρότρυνση για περαιτέρω διερεύνηση άλλων σελίδων του website. Προσπαθούν να γνωρίσουν καλύτερα την επιχείρησή σου πριν την επιλέξουν έτσι πρέπει να τους δώσεις τον τρόπο να το κάνουν.
3. Περιγραφές προϊόντων / υπηρεσιών
Όλες οι τοπικές επιχειρήσεις πρέπει να αφιερώνουν μια μοναδική σελίδα περιεχομένου σε κάθε σημαντικό προϊόν ή υπηρεσία που προσφέρουν. Αυτές οι σελίδες πρέπει να περιλαμβάνουν:
- Λεπτομερή Περιγραφή
- Εικόνες ή βίντεο
- Συχνές ερωτήσεις
- Τεχνικές προδιαγραφές
- Διαφοροποίηση από τους ανταγωνιστές (βραβεία, χαμηλότερη τιμή,υποστήριξη κ.λπ.)
- Κριτικές για υπηρεσία ή το προϊόν (reviews)
4. Call to actions (παρότρυνση για δράση)
Τα Call to actions είναι απαραίτητα για κάθε website και η έλλειψή τους αποτελεί χαμένη ευκαιρία. Η ευκολία στο να τα δει κανείς και η σαφήνεια στο τι παροτρύνουν το χρήστη να κάνει, αποτελούν βασικές αρχές για την επιτυχία τους. Για μια τοπική επιχείρηση, τα call to actions σε σελίδες του website μπορούν να καλούν τους χρήστες να:
- Πάνε στην επιχείρηση / κατάστημα
- Τηλεφωνήσουν στην επιχείρηση
- Συμπληρώσουν μια ηλεκτρονική φόρμα
- Εγγραφούν σε ένα newsletter
- Ακολουθήσουν την επιχείρηση στα Social Media
- Παρακολουθήσουν μια εκδήλωση στο κατάστημα
5. Επικοινωνήστε μαζί μας
Σε αυτήν την απίστευτα σημαντική σελίδα, το περιεχόμενο πρέπει να περιλαμβάνει:
- Όνομα – Διεύθυνση – Τηλέφωνο σε ξεκάθαρο σημείο
- Όλες τις μεθόδους επικοινωνίας (ηλεκτρονικές φόρμες, email, fax, (live chat), τηλεφωνική γραμμή κ.λπ.)
- Λίστα, χάρτη και οδηγίες πρόσβασης για κάθε κατάστημα αν είναι πολλά
- Χαρακτηριστικά όπως η διαθεσιμότητα στάθμευσης
- Ώρες λειτουργίας
- Τρόποι πληρωμής (μετρητά, κάρτες κ.λπ.)
- Social media
6. Συχνές ερωτήσεις
Το περιεχόμενο της σελίδας “Συχνές Ερωτήσεις” εξυπηρετεί πολλούς σκοπούς. Είναι προφανές ότι θα πρέπει να απαντά σε ερωτήσεις που έχεις δει ότι σου ζητήθηκε από τους πραγματικούς πελάτες σου να απαντήσεις.
Βεβαιώσου ότι η σελίδα “Συχνές Ερωτήσεις” μπορεί να δώσει σε πιθανούς πελάτες σου την πληροφορία που ψάχνουν, καθώς και ότι περιέχει ένα σύνδεσμο για τη σελίδα “Επικοινωνήστε μαζί μας”.
7. Σχετικά με εμάς
Για τον πελάτη που βρίσκεται σε έρευνα, η σελίδα αυτή μπορεί να βοηθήσει στην απόφαση αγοράς, εάν έχει να πει μια ιστορία που θα αποδεικνύει ότι η υπηρεσία ή το προϊόν σου μπορεί να ικανοποιήσει τις συγκεκριμένες ανάγκες και επιθυμίες του. Η σελίδα "Σχετικά με εμάς" μπορεί να πει την ιστορία της επιχείρησης αλλά μπορεί επίσης να πει και γιατί οι καταναλωτές σε έχουν επιλέξει.
Agoranet.gr Team