Η επαναληπτική στόχευση σε χρήστες του website σου γνωστή και ως Remarketing είναι μια μορφή διαδικτυακής διαφήμισης που μπορεί να σε βοηθήσει να επαναπροσεγγίσεις τους χρήστες που έχουν επισκεφθεί τουλάχιστον μια φορά το site σου, χωρίς όμως να ολοκληρώσουν κάποια ενέργεια.
Στην πλειοψηφία των websites, μόνο το 2% των επισκεπτών ολοκληρώνει μια ενέργεια στην πρώτη επίσκεψή τους σε έναν ιστότοπο (π.χ. αγορά προϊόντων/υπηρεσιών).
Το Remarketing είναι μια μέθοδος online διαφήμισης που στοχεύει στην επαναπροσέγγιση του 96% των χρηστών-επισκεπτών που δεν ολοκλήρωσαν μια επιθυμητή ενέργεια.
Πώς λειτουργεί το Remarketing
Υπάρχουν 2 ειδών μέθοδοι Remarketing/Retargeting, η “pixel-based”, στην οποία θα αναφερθούμε σε αυτό το άρθρο, και η “list-based”.
To pixel-based Retargeting είναι μια cookie τεχνολογία που χρησιμοποιεί έναν απλό κώδικα για να παρακολουθεί ανώνυμα το κοινό σου, καθώς αυτό περιηγείται στο διαδίκτυο.
Τοποθετείς ένα μικρό, διακριτικό κομμάτι κώδικα στο site σου. Ο κώδικας ή το pixel περνάει απαρατήρητος στους επισκέπτες του site σου και δεν επηρεάζει -τουλάχιστον σε μεγάλο βαθμό- την απόδοσή του σε ταχύτητα.
Κάθε φορά που ένας νέος χρήστης επισκέπτεται το website σου, ο κώδικας τοποθετεί ένα ανώνυμο cookie στον browser του. Αργότερα, όταν οι επισκέπτες περιηγούνται στο διαδίκτυο, το cookie θα σου επιτρέψει να επαναστοχεύσεις στα άτομα που έχουν επισκεφθεί τουλάχιστον μια φορά το site σου, καθώς μόνο σε αυτά τα άτομα θα προβάλλονται οι διαφημίσεις σου.
Τι κάνει το Retargeting τόσο αποτελεσματικό
Μέσω του Retargeting, το διαθέσιμο διαφημιστικό budget σου απευθύνεται σε άτομα που ήδη γνωρίζουν το brand σου και έχουν πρόσφατα εκδηλώσει ενδιαφέρον για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σου.
Αυτό είναι που το κάνει τόσο αποτελεσματικό!
Ποια είναι τα οφέλη του Remarketing στην online διαφήμιση Επιχειρήσεων
>Αναγνωρισιμότητα: Οι καμπάνιες που στοχεύουν στο awareness (αναγνωρισιμότητα του brand σου) είναι χρήσιμες όταν θέλεις να επαναπροσεγγίσεις επισκέπτες του site σου και να τους ενημερώσεις για νέα προϊόντα, υπηρεσίες ή ανακοινώσεις.
Το προφανές μειονέκτημα σε αυτές τις καμπάνιες είναι ότι προβάλλεις λιγότερο σχετικό περιεχόμενο σε άτομα που δεν έχουν εμπλακεί σε μεγάλο βαθμό με το brand σου και δεν ανήκουν στην πελατειακή σου βάση.
> Μετατροπές: Ο στόχος των μετατροπών είναι τόσο απλός όσο ακούγεται θέλεις να προσελκύσεις τους χρήστες για να κάνουν κλικ στη διαφήμισή σου και να ολοκληρώσουν μια επιθυμητή ενέργεια, όπως να συμπληρώσουν μια φόρμα ή να αγοράσουν ένα προϊόν.
Σε ποιο καταναλωτικό κοινό μπορείς να επαναστοχεύσεις
Αυτό που είναι συναρπαστικό με το Retargeting είναι ότι μπορείς να επιλέξεις εσύ σε ποιο κοινό θα απευθυνθείς και να επικεντρώσεις την επαναστόχευσή σου.
Ομάδα Agoranet.gr