Πώς να αυξήσετε τα κέρδη της επιχείρησής σας

Πώς να αυξήσετε τα κέρδη της επιχείρησής σας

Για να δούμε λοιπόν, τι λένε οι ειδικοί. Τι να κάνουν για να αυξήσουν τα κέρδη τους οι καταστηματάρχες που πουλούν ρούχα. Σερφάροντας στο διαδίκτυο (σκεφτείτε ότι είμαστε πάνω σε μια ιστιοσανίδα δαμάζοντας ένα μεγάλο κύμα) βλέπουμε πολλές αναρτήσεις. Όλοι έχουν την άποψή τους επί του θέματος. Φυσικά του καθενός είναι η καλύτερη και για να έχουμε επιτυχία θα πρέπει να την ακολουθήσουμε, διαφορετικά πάμε για κουβά. Από τους πιο ειδικούς στον τομέα των επιχειρήσεων μέχρι και τη Σούλα τη γειτόνισσα, που από την αρχή του καλοκαιριού πιάνει μια καρέκλα έξω από το σπίτι της και ξανασηκώνεται το φθινόπωρο, όλοι κάτι έχουν να πουν.

 Πάμε να ξεκινήσουμε. Λοιπόν, έχουμε και λέμε. Διαβάστε προσεκτικά και κρατήστε σημειώσεις. Είναι SOS. Έχεις μικρό κατάστημα; Αμέσως μετακόμισε σε μεγαλύτερο, μην είσαι τσιγκούνης. Έχεις μεγάλο κατάστημα και όχι τόσο πολύ εμπόρευμα; Ε, γι αυτό δε σταυρώνεις πελάτη. Πρέπει να νοικιάσεις μικρότερο χώρο για να φαίνεται πιο γεμάτος.

 

pos-na-ayksisete-ta-kerdi-tis-epixeirisis-sas.png

 

 Αν οι κρεμάστρες δεν ασφυκτιούν η μια δίπλα στην άλλη και η πελάτισσα δε στραμπουλίξει τον καρπό της

για να βγάλει την μπλούζα που έβαλε στο μάτι, τότε δε θα πουλήσετε.

 

Προσέξτε ιδιαίτερα το αρωματικό χώρου. Να είναι τόσο έντονο που θα ποτίσει μέχρι και τη σπλήνα μας. Η σπλήνα τότε θα δώσει εντολή στον υπνωτισμένο πια από το τόσο άρωμα εγκέφαλο να αγοράσει. Ήρθε λοιπόν η επιτυχία, πουλήσαμε.

 Τα δοκιμαστήρια σας έχουν κουρτίνα που καλύπτει όλη την είσοδό τους; Η απάντηση είναι ναι; τότε διαπράξατε μέγα λάθος. Οι πελάτες θέλουν λίγο σασπένς όταν ψωνίζουν και ειδικά όταν δοκιμάζουν ρούχα. Η αδρεναλίνη πρέπει να  ανεβαίνει στα ύψη και τα νεύρα να χορεύουν ταραντέλα διαφορετικά δε θα πουλήσετε. Γι αυτό λοιπόν η κουρτίνα να είναι σαν ακορντεόν που χάλασε. Έτσι, η πελάτισσα που κατάφερε από πριν να ξεκολλήσει την μπλούζα από τις υπόλοιπες και μπαίνει στο δοκιμαστήριο για να την προβάρει, θα την κρατά με το ένα χέρι για να μην ανοίξει. Ξαφνικά διαπιστώνει ότι δεν υπάρχουν κρεμάστρες για την τσάντα της και το μπουφάν. Ξεβαφτίζεται από τα «γαλλικά» που ρίχνει και αποφασίζει να την κρατά τελικά με το ένα πόδι για να μη φανεί το σμιλεμένο στήθος της και γίνει αντικείμενο πόθου από τους έξω που περιμένουν καρτερικά τη σειρά τους για να μπουν στο ένα και μοναδικό δοκιμαστήριο. Πρόκειται για γυναικείο κατάστημα; Τι σημασία έχει; Αυτό το στήθος όλοι θα το ποθούσαν.

hhhhhhh.jpg

 Συνεχίζουμε. Πού είχαμε μείνει; Α, ναι!

Η πελάτισσα κρατά πλέον την καινούργια μπλούζα με το ένα της χέρι και βγάζει αυτή που ήδη φορά με το ελεύθερο χέρι. Με το στόμα δαγκώνει την τσάντα της καθώς δεν πρέπει να την ακουμπήσει κάτω. Η μάνα της τόσα χρόνια της λέει ότι δε γεμίζει λεφτά αν το κάνει. Ενώ τώρα βέβαια ξεχειλίζει από 50ευρα,  ου εμένα μου λες, αλλά μάνα είναι, κάτι παραπάνω θα ξέρει. Δένει το μπουφάν γύρω από τη μέση της και επιτέλους δοκιμάζει. Η κουρτίνα ανοίγει από τη μία αφού έχασε την ισορροπία της, όμως δε συνουσιάζεται;

 

pos-na-ayksisete-ta-kerdi-tis-epixeirisis.png

 

Οου σετ! Η μπλούζα είναι 4 νούμερα μικρότερη. Παρ’ όλα αυτά είναι σίγουρη ότι φορά το συγκεκριμένο νούμερο. Δεν υπάρχει περίπτωση να δοκιμάσει άλλη. Θα την πάρει. Η ζέστη εκεί μέσα είναι αφόρητη. Πρέπει να φύγει αλλιώς θα μείνει με το «εσώρουχο». Άρα αγαπητέ καταστηματάρχη ρούχων πάλι πούλησες.

Αυτά τα μικρά tips θα σας οδηγήσουν στη σίγουρη επιτυχία και το ταμείο σας που είχε να δει χρήματα από την εποχή του ice age 1 θα δει χαρά στα… συρτάρια του.

 Ταραντέλα


Εκτύπωση   Email